Voordelen

Overzichtelijk

Op de eigen homepagina vindt jouw klant een persoonlijk overzicht van de belangrijkste informatie. Dit noemen we een dashboard. In één oogopslag ziet je klant hoe hij of zij ervoor staat. Elk onderdeel biedt de mogelijkheid om door te klikken naar verdere informatie.

Altijd en overal bereikbaar

Inloggen in het klanten portaal is altijd mogelijk, zolang je maar internet hebt. Klanten kunnen altijd bij de gegevens want die staan opgeslagen in de cloud.

Gepersonaliseerd

Je zet de klant centraal door gepersonaliseerde en up-to-date informatie bereikbaar te maken. Je kunt je eigen huisstijl en logo toevoegen. Elke Mijn-omgeving is weer anders.

Onderhoud en kosten besparend

De online omgeving is altijd up-to-date. Er zijn geen onderhoudskosten en je betaalt een maandelijks bedrag in abonnementsvorm. De kosten van dit maandelijkse bedrag wegen niet op tegen de kosten die je anders zou maken zonder klantportaal.

Tijdbesparend

Vragen stellen via e-mail of de telefoon is nauwelijks meer nodig. Jouw klant vindt alle informatie overzichtelijk terug in de eigen Mijn-omgeving. Natuurlijk kunnen klanten direct contact opnemen, maar in de praktijk zullen ze van deze mogelijkheid steeds minder gebruik hoeven maken. Dat scheelt je tijd en geld.

Uploaden en downloaden

Documenten delen met je klanten gaat veilig en snel via het klantenportaal op de eigen website. Het grote aantal koppelingen maakt het makkelijk om de juiste documenten snel te delen. Je klanten ontvangen een notificatie als er nieuwe bestanden klaar staan. De documenten zijn dan mogelijk om te downloaden of in te zien.

Overzichtelijk

Op de QIKKR CONNECT homepagina vindt jouw klant een persoonlijk overzicht van de belangrijkste informatie. Dit noemen we een dashboard. In één oogopslag ziet je klant wat hij of zij zoekt. Elk onderdeel biedt de mogelijkheid om door te klikken naar verdere informatie.

Altijd en overal bereikbaar

Inloggen in het klanten portaal is altijd mogelijk, zolang je maar internet hebt. Klanten kunnen altijd bij de gegevens want die staan opgeslagen in de cloud.

Gepersonaliseerd

Je zet de klant centraal door gepersonaliseerde en up-to-date informatie bereikbaar te maken. Je kunt je eigen huisstijl en logo toevoegen. Elke Mijn-Omgeving is daarmee uniek en herkenbaar.

Onderhoud en kosten besparend

De online omgeving is altijd up-to-date. Er zijn geen hoge onderhoudskosten. Je betaalt alleen een maandelijks bedrag in abonnementsvorm. De kosten van dit maandelijkse bedrag wegen niet op tegen de kosten die je anders zou maken zonder klantportaal.

Tijdbesparend

Vragen stellen via e-mail of de telefoon is nauwelijks meer nodig. Jouw klant vindt alle informatie overzichtelijk terug in de persoonlijke Mijn-Omgeving. Natuurlijk kunnen klanten direct contact opnemen, maar in de praktijk zullen ze van deze mogelijkheid steeds minder gebruik hoeven maken. Dat scheelt tijd en geld.

Uploaden en downloaden

Documenten delen met je klanten gaat veilig en snel via het klantportaal gekoppeld aan jouw website. Het dashboard maakt het makkelijk om de juiste documenten snel te vinden. Je klanten ontvangen een notificatie als er nieuwe bestanden klaar staan.

Qikkr is de perfecte keuze voor uw zakelijke softwarebehoeften

Een website met een klantportaal biedt jouw bedrijf veel voordelen. Zo heb je veel minder administratieve lasten: jouw klant kan zelf gemakkelijk gegevens wijzigen of opzoeken in het portaal. Bovendien kan jouw klant zelf plannen of diensten afnemen via de Mijn-Omgeving. Daar hoef je dus weinig aan te doen. Ideaal, toch? Zowel voor jou als jouw klant. Ook bied je een betere service.

QIKKR CONNECT biedt bedrijven de mogelijkheid een klantportaal toe te voegen aan hun website.

QIKKR CONNECT biedt bedrijven de mogelijkheid een klantportaal toe te voegen aan hun website.